Monday, November 10, 2008

Selamat berkenalan

Hai! Apa khabar semua pengunjung blog saya. Ini adalah entry pertama saya untuk memperkenalkan diri saya kepada anda semua.


Saya Marnie, isteri kepada seorang pemilik perusahaan fotografi perkahwinan http://www.indahpandang.com/ yang telah dikenali ramai disekitar Pulau Pinang, Kulim dan Parit Buntar. Kini saya pula mengorak langkah sebagai jurusolek.


Pernah mendapat tunjuk ajar dari jurusolek terkemuka bernama Sani dan juga mempunyai sijil solekan dan dandanan rambut dari Giatmara. Telah mengaplikasikan kemahiran kepada ramai klien di sekitar Pulau Pinang dan Parit Buntar.


Sesiapa yang ingin mendapatkan perkhidmatan saya boleh menghubungi saya di talian 013-4841550 atau datang terus ke 1-8-19 atau email kat saya pun boleh marnishah@gmail.com, Lintang Minden 2, Taman Utama, Minden Height, 11700 Gelugor, Pulau Pinang.





Jangan segan silu untuk menghubungi saya atau suami saya bagi mendapatkan perkhidmatan kami.

Ingat, nombor telefon saya 012-5025003 dan untuk fotografi, tepon 019-4633007. Kalau waktu malam, nak jimat sikit, tepon la nombor 04-6596758.


No comments: